+38(044) 454-03-30 

Private Label


Пропонуємо Вам виробництво чаю і натуральної кави під Вашою власною торговою маркою. 

Компанія «СолоМія» перша побудувала в Україні сертифіковане чайне виробництво і на українському ринку наша компанія вже 20 років лідирує в сегментах фасованого дрібнолистового і гранульованого чаїв, утримуючи 11% частку ринку власними торговими марками (чаї «Batik», «Аскольд», «Домашній чай» , «Небесна Пагода»). 

З 2009 року ми надаємо послуги з виробництва Private Label для клієнтів, що працюють в різних сферах бізнесу, від роздрібної торгівлі до рекламних, фінансових і транспортних компаній. 

За два десятиліття роботи в чайному бізнесі компанією «СолоМія» накопичено багатий досвід з виробництва продукції під будь-які вимоги клієнтів. Виробничі потужності компанії складають 5,5 тисячі тонн листового чаю і 1 мільярд пакетиків на рік пакетованого чаю. Власна лабораторія, R&D-департамент і політика якості підтверджена сертифікатами якості ISO 9001, ISO 22000 (НАССР), дозволяють задовольняти вимоги найвибагливіших клієнтів. 

  

Етапи виробництва

 

Види виробленої продукції

 

Наші клієнти — лідери ринку

                                 

                                                          

             

 

             

 Цікаві приклади Private Label 

МЕТРО, ТМ «АРО»

Задача: поставка економ-чаю у максимально недорогий упаковці.

Рішення: запропонована комбінація упаковки з уніфікованою плівки та повно кольорового  стікеру, що нарівні з низькою вартістю дозволило мінімізувати вартість упаковки і заощадити на запасах.

TM Majestea, мережа «Велика Кишеня»

Задача: преміальний чай у сувенірній упаковці

Рішення: розроблено рецептура продукту, для економії на запасах і вартості упаковки підібраний постачальник у Китаї з уніфікованою жесть-банкою, забезпечений зовнішній контракт і виробництво продукту. 


Елітні суміші на вагу, «Велика Кишеня»

Задача: чайні суміші на вагу в мішках для самообслуговування, за ціною у  5-10 разів дешевше ніж аналоги в чайних бутиках.

Рішення: розроблені складові в рамках встановленого бюджету, організовані поставки інгредієнтів. 


 

 

Сувенірний чай для рекламного агентства
 
Задача: виробництво преміального подарункового чаю понад-малим тиражем
Рішення: на основі існуючого асортименту запропонована концепція, яка дозволила виробляти преміальний подарунковий чай тиражами від 1-ї штуки.

 

 

  

Пошук